Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Mūsdienīga pieeja zīmola veidošanai: empātija, stāstīšana un saskaņošana

Zīmolvedības nozīme pieaug!

Veiksmīga zīmola izveide ir viens no galvenajiem uzdevumiem, kas ikvienam uzņēmumam jāpaveic. Zīmols ir tas, ar ko sabiedrībai uzņēmums asociējas un veidojot zīmolu nepieciešams pievērst uzmanību gan korporatīvajam stilam, gan vērtībām, ar kurām uzņēmums savus klientus uzrunās. Mainoties laikam, mainās arī veids, ka tiek veidoti zīmoli – pieeja kļūst mūsdienīgāka un uzsvars tiek likts uz to, kas patiešām svarīgs.

Empātisko pārdzīvojumu pastiprināšanās

Covid-19 ir pievērsis lielāku uzmanību digitālajai klientu uzvedībai un pastiprinājis empātiskās pieredzes nozīmi. Pašreizējā uzvedība nepārprotami parāda vajadzību pēc skaidrām, personiskām un atsaucīgām attiecībām ar viņu izmantotajiem zīmoliem. Nodrošinot izcilu iespēju jūsu zīmolam vienlaikus sniegt patiesu vērtību klientiem un paaugstināt tā reputāciju. Lai to veiksmīgi izdarītu, jums reāllaikā ir jāieklausās klientu uzvedībā un jāmācās no tā.

Izmantojot progresīvu un mūsdienīgu pieeju sava uzņēmuma datu izmantošanai jūs varēsiet izveidot patiesi uz klientiem vērstus produktus un pakalpojumus, kas reaģē uz to mainīgo uzvedību un jaunajām vajadzībām.

Atklājiet spēcīgus stāstus

Stāsti palīdzēs saprast, ko cilvēki domā par jūsu zīmolu. Stāsti palīdzēs radīt uzticamību, reaģēt uz savu potenciālo klientu uzvedību, lai izveidotu individuālas attiecības ar tiem. Stāsti palīdzēs vislabāk papildināt jūsu zīmola pieredzi, stiprināt jūsu reputāciju un veidot savu zīmolu.

Saskaņota komandas rīcība

Vēršanās pie jūsu platformām, lai panāktu modernu zīmola veidošanas pieeju, patiesībā bieži nozīmē novērst visas atšķirības un neatbilstību savās komandās. Lai gan Covid-19 ir izrādījies digitālās transformācijas katalizators, tas arī ir parādījis, ka mums nav tehnoloģiju problēmu. Visiem zīmoliem ir iespējams identificēt un iegādāties nepieciešamo tehnoloģiju. Ja jūsu organizācija nav saskaņota, tas radīs datu izaicinājumu, kas aizvien apgrūtina ar datiem pamatotas empātijas pieņemšanu. Tas rada datu izaicinājumu jūsu rīcībā esošajiem datiem, izmantotajiem datiem un tam, ko no tā mācāties.

Mūsdienu zīmola veidošana

• Izveidojiet kopīgas ambīcijas un saskaņotus mērķus visā organizācijā;
• Savienojiet un saskaņojiet datus visā mārketingā;
• Atklājiet neapstrādātus stāstus no lietošanas datiem;
• Domājiet un rīkojieties reāllaikā, vadoties pēc savas iecerētās stratēģijas;
• Strādājiet pie tā, lai uzlabotu zīmola uzticamību un lojalitāti.