Patērētāju uzvedību ietekmē ārējie un iekšējie faktori. Ārējie faktori attiecas uz pieejamību, kamēr iekšējie faktori vairāk saistīti ar motīviem, cilvēku individuālo izvēli un vajadzībām. Attīstoties tehnoloģijām un mainoties mārketinga tendencēm, arī patērētāju uzvedība ir mainījusies – gan patērētāji, gan zīmoli reaģē uz sociālās distancēšanās prasībām, kas mudina domāt, ka iepirkšanās neklātienē paliks spēkā vēl ilgi […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
10 praktiski veidi, kā paplašināt vietējo biznesu, izmantojot digitālo mārketingu
Comments are off
Digitālā mārketinga galvenais uzdevums ir veicināt zīmola pārdošanu, atpazīstamību un ieņēmumus tieši interneta vidē. Pateicoties precīzi atlasītai auditorijai, sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par vienu no efektīvākajiem klientu piesaistes un pārdošanas instrumentiem, ko izmanto gan lieli, gan mazi uzņēmumi. Pat, ja daudziem aizvien, šķiet, ka bez digitālā mārketinga klientus sasniegt ir vieglāk, tad jāatzīst, ka […]
-
Sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par ļoti nozīmīgu uzņēmuma reklāmas kampaņas instrumentu. Līdz ar to ikviens uzņēmums, kas izvēlas reklamēt savas preces vai pakalpojumus, izmantojot sociālos tīklus, veic būtisku ieguldījumu savā biznesā. Kāpēc izvēlēties tieši reklāmu sociālajos tīklos? Pārdomāta mārketinga stratēģija un komunikācija sociālajos tīklos ļauj sasniegt lieliskus rezultātus, tādējādi vairojot lojālo sekotāju skaitu un […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, Lieldienas, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mārketinga centrā jābūt noderīgam saturam
Comments are off
Vairums klientu mums uzdod jautājumu – kas ir satura mārketings un ar ko tas atšķiras no tradicionālā mārketinga? Satura mārketings ir veids kā komunicēt ar auditoriju, neizmantojot tiešu un uzbāzīgu pārdošanas reklāmu. Satura mārketings ir vērsts uz ērta, atbilstoša un konsekventa satura radīšanu un izplatīšanu, lai piesaistītu un noturētu skaidri definētu auditoriju. Tātad, tā vietā, […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
Pēdējās desmitgades laikā filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platforma “Netflix” un tamlīdzīgi pakalpojumi ir kļuvuši par galveno izklaides avotu. Taču līdz pat šai dienai joprojām pastāv daudzi mīti par kontu koplietošanu “Netflix”. Saskaņā ar “Netflix” pakalpojumu sniegšanas noteikumiem, jūsu konts ir paredzēts tikai “personiskai un nekomerciālai lietošanai, un to nedrīkst kopīgot ar personām ārpus jūsu […]
Birkas:filmas, Netflix, Netflix konts, Netflix koplietošana, seriāli
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mārketinga idejas, kas piemērotas tieši Sieviešu dienai
Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Starptautiskā sieviešu diena, kas ir lielisks iemesls arī zīmoliem atklāt jaunu kampaņu, pamatojoties uz to, ka šai dienā īpaši novērtējam sev blakus esošās sievietes. Aicinām aplūkot piecas spēcīgas Starptautiskās sieviešu dienas kampaņas idejas, kuras uzņēmumiem vēl ir laiks īstenot: Sieviešu vienlīdzība Sieviešu cīņa par savām tiesībām vienmēr ir bijis spēcīgs vadmotīvs un […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, efektīvs e-pasta mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, Sieviešu diena, Sieviešu dienas kampaņas, tiešsaistes mārketings, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Tirdzniecība internetā – kā sadzīvot ar konkurentiem un piesaistīt vairāk klientu?
Comments are off
Pandēmija nenoliedzami ir mainījusi arī iepirkšanās paradumus – dažādas aptaujas liecina, ka cilvēki internetā iepērkas biežāk. Ja iepriekš vairums internetā iepirkās labāku cenu piedāvājumu dēļ, tad tagad Covid-19 ierobežojumi tiem faktiski nav atstājušas citas izvēlas iespējas. Līdz ar to arī zīmoli, kas vēl nesen pretojās tirdzniecībai tiešsaistē, ir sapratuši, ka no tiešsaistes tirdzniecības nav iespējams […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, efektīvs e-pasta mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, mārketinga iespējas, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tiešsaistes mārketings, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols