• 10951032774_93e104031a_k

    Posted in:

    Pastāvēs, kas pārvērtīsies?

    „Pastāvēs, kas pārvērtīsies!” – ikviens latvietis zina tautas dižgara Raiņa izteikto atziņu, bet vai to var attiecināt arī uz zīmola identitāti? Zināms, ka katrs zīmols stratēģiski strādā pie sava tēla izveides, meklējot īpašo, atšķirīgo, kā arī izvēlētos tos izteiksmes līdzekļus un komunikācijas kanālus, kas visefektīvāk uzrunā zīmola mērķauditoriju. Kompānija ar bagātīgu vēsturi un izkoptām tradīcijām patērētājam […]

    Lasīt tālāk

  • 1

    Posted in:

    Kā objektīvi novērtēt sabiedrisko attiecību kampaņu efektivitāti?

    Straujiem soļiem tuvojoties gada izskaņai, kad mazo un vidējo uzņēmumu īpašnieki sāk domāt par nākamo gadu un uzstādīt jaunus izaugsmes mērķus, sabiedrisko attiecību un mārketinga kampaņām ir būtiska nozīme, lai sasniegtu gaidāmo biznesa izaugsmi. Taču kā novērtēt, vai kampaņa ir bijusi efektīva? Mēs visi zinām, cik nozīmīgu lomu biznesa attīstībā ieņem sabiedrisko attiecību kampaņas, ar […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Žurnālistika un sabiedriskās attiecības - papildina viena otru vai konfliktē?

    Mūsdienas arvien vairāk nākas dzirdēt apgalvojumus, ka sabiedrisko attiecību speciālists un žurnālists lielā mērā pilda vienu un to pašu lomu, par ko liecina virkne gadījumu, kad mediju darbinieki dodas strādāt sabiedrisko attiecību jomā, vai vismaz paralēli darbam žurnālistikā konsultē sabiedrisko attiecību jautājumus. Žurnālistikas un PR jomas būtībā ir ļoti cieši saistītas – žurnālistika misija ir […]

    Lasīt tālāk

  • marketings

    Posted in:

    Galvenās atšķirības starp mārketingu un sabiedriskajām attiecībām

    Lai gan mārketings un sabiedriskās attiecības lieliski papildina viens otru, daudzi speciālisti vēl aizvien uzskata, ka nepieciešams izvēlēties starp abām šīm metodēm. Neapšaubāmi, gan mārketingam, gan sabiedriskajām attiecībām ir savas unikālās priekšrocības, taču kā neapjukt šajos terminos? Mēs zinām, ka mārketings un sabiedriskās attiecības spēlē nozīmīgu lomu uzņēmējdarbības attīstībā – to mērķis ir palīdzēt biznesam […]

    Lasīt tālāk

  • 1

    Posted in:

    Atklāj sociālo mediju pasaules priekšrocības

    Vairums apgalvos, ka sociālie mediji ir laika izšķiešana. Jā, tā ir lieliska vieta, kur ievietot fotogrāfijas, paust viedokli par politiku, mūziku vai kādu citu saistošu tēmu, sekot sev vēlamām personām un izrādīt savas simpātijas nospiežot “patīk”, taču tur pavadītais laiks nespēj palīdzēt mums nopelnīt naudu vai uzlabot mūsu biznesu. Jāatzīst, ka patiesība ir pavisam citāda […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Reklāma VS sabiedriskās attiecības - ko izvēlēties?

    Kad mazo uzņēmumu īpašnieki veido biznesa plānu, tas visbiežāk ietver reklāmu, taču nereti tiek aizmirsts par sabiedriskajām attiecībām, kas patiesībā ir viens no svarīgākajiem punktiem, lai uzņēmums kļūtu atpazīstams, prestižs un veiksmīgs. Šāda situācija gan ir viegli izskaidrojama, jo mēs ar reklāmu sastopamies teju katru dienu, tā ir vairāk pazīstama, taču daudzi jaunie uzņēmēji pat nenojauš, cik […]

    Lasīt tālāk

  • alberts.lv

    Posted in:

    Iedarbīgi "triki" uzņēmuma ilgtermiņa attīstībai

    Efektīvas sabiedriskās attiecības un veiksmīgs mārketinga plāns ir stūrakmens, lai jūsu uzņēmums sasniegtu vēlamos panākumus. Vienlaikus jāatzīmē, ka mārketings un sabiedriskās attiecības, diemžēl, ir dārgs prieks, it īpaši, ja esat mazs uzņēmums ar nelieliem ieņēmumiem. Par laimi pastāv dažādi sabiedrisko attiecību un mārketinga padomi, kas atvieglo mazo uzņēmumu ceļu uz panākumiem. Tie nodrošinās, ka uzņēmumu […]

    Lasīt tālāk

  • foto

    Posted in:

    Efektīvākais mārketinga instruments maziem uzņēmumiem

    Neatkarīgi no tā, vai uzņēmums darbojas tehnoloģijas, arhitektūras, modes, juridisko pakalpojumu vai būvniecības nozarē, svarīgi, lai katrs maza uzņēmuma īpašnieks saprot, cik svarīgu lomu tirdzniecībā spēlē uzņēmuma zīmols. Neapšaubāmi ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē mārketinga komunikācija, jo tas ir viens no veidiem, kā viss veiksmīgāk sasniegt savu patērētāju un parūpēties par attiecīgā uzņēmuma reputāciju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā celt sava zīmola vērtību Ziemassvētku laikā

    Pirmie svētku rotājumi un noformējumi, patīkamā mandarīnu un piparkūku smarža, tradicionālās svētku reklāmas, krāšņās virtenes pilsētu laukumos – tas viss liecina, ka straujiem soļiem tuvojas Ziemassvētki, kas uzņēmumiem nozīmē korporatīvo dāvanu laiku! Korporatīvās dāvanas piederas pie uzņēmuma darbības un ar tām tiek stiprināta ne tikai saikne starp klientiem un sadarbības partneriem, bet arī kalpo par […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Publikācijas vērtas ziņas - inovācija, nozīmīgums un laiks

    Ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē publicitāte jeb sabiedriskās attiecībās. Tā ir iespēja reprezentēt jaunas biznesa idejas, popularizēt savus pakalpojumus un preces, kā arī radīt interesi par savu uzņēmumu, tā iecerēm un sasniegumiem. Ja jūs vēlaties, lai uzņēmuma vārds parādās vietējā, reģionālā vai pat valsts mēroga ziņās, jums ir jāpiedāvā informācija par jūsu uzņēmumu, kas […]

    Lasīt tālāk

  • 3281911628_4cfef283e3_b

    Posted in:

    Vienkārši padomi, kā radīt efektīvu preses relīzi

    Būtiska publicitātes sastāvdaļa ir preses relīze – tā reprezentē jaunas un reālas biznesa idejas, jaunus pakalpojumus, preces, uzņēmējdarbības rezultātus, attīstības ieceres, tirgus iekarošanas plānus un sasniegumus, pētījumus u.c. Preses relīze tradicionāli tiek izsūtīta plašam saņēmēju lokam, taču nereti gadās situācijas, kad ieejot medijos mēs tur neredzam savu preses relīzi. Protams, ir daļa mediju, kas nebūs […]

    Lasīt tālāk

  • 3273064578_59eae9aba9_b

    Posted in:

    Kā veiksmīgi tikt galā ar negatīvu publicitāti!

    Slikta publicitāte nekad nav apsveicama! Tā var atstāt negatīvu iespaidu ne tikai uz jūsu uzņēmuma reputāciju, bet arīdzan uz attiecībām ar klientiem. Tāpēc svarīgi ir zināt, kā rīkoties attiecīgajā situācijā, lai negatīva publicitāte pavērstos jums par labu. Domājot vien par sliktu publicitāti nerodas risinājums. Savukārt plānojot un gatavojoties iespējamām krīzes situācijām, jūs sniedzat sev daudz […]

    Lasīt tālāk

  • 14388765705_b1f271259b_h

    Posted in:

    Vai sabiedrisko attiecību speciālists mūsdienās aizvien ir prioritāte?

    Labas sabiedriskās attiecības ir ļoti svarīgs aspekts jebkura uzņēmuma vai zīmola attīstībai, tomēr lielāka daļa uzņēmumu visā pasaulē uzskata, ka maksāt par sabiedrisko attiecību speciālistu pakalpojumiem ir pilnīgi lieki. Mēs visi zinām, ka sabiedriskās attiecības ir neatņemama sastāvdaļa uzņēmuma tēla un reputācijas nodrošināšanai. Ar mediju un reklāmas iesaisti, uzņēmums var sasniegt gan attiecīgo mērķa auditoriju, […]

    Lasīt tālāk

  • 2015-10-30

    Posted in:

    Mūsdienu sabiedrisko attiecību speciālists – digitālās pasaules speciālists

    Jāatzīst, ka mūsdienu attīstība un tieši digitālā pasaule ir pārveidojusi medijus – aizvien populārāks kļūst internets un digitālie žurnāli, lielāka nozīme piešķirta sociālajiem medijiem un metodes, ar kādām piesaistām jauno klientu uzmanību, ir stipri atkarīgas no šīm sociālo portālu platformām. Skumji vai nē, bet bez interneta mēs vairs neesam nekas – medijiem ir jābūt nomodā […]

    Lasīt tālāk

  • 2015-10-29

    Posted in:

    Padomi, kā izveidot savu personīgo zīmolu

    Ja jūs ir ieinteresējis šīs raksts, tad droši vien zināt, ko nozīmē personīgais zīmols un cik nozīmīgu lomu tās spēlē karjeras izaugsmē. Personīgais zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana – būtībā tas ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu personīgā vārda vai karjeras atpazīstamību, kā arī reputāciju. Ar personīgā zīmola palīdzību […]

    Lasīt tālāk

  • 321594137_bacb3c795e_o

    Posted in:

    Vai jebkura publicitāte ir laba?

    Daži sabiedrisko attiecību profesionāļi joprojām uzskata, ka nepastāv tāds jēdziens kā slikta publicitāte! Šie speciālisti piekopj “bises pieeju” sabiedriskajām attiecībām, izplatot savu informāciju visos iespējamajos kanālos. Daudzi uzņēmēji rīkojas tāpat – viņi sniedz vērtīgu saturu, pretī saņemot publicitāti šaubīgos vai viņu mērķauditorijai neatbilstošos medijos. Šādā pieeja visbiežāk neattaisno cerības un nepalīdz sasniegt vēlamo rezultātu. Dažkārt […]

    Lasīt tālāk

  • sign-04-1200317

    Posted in:

    Zīmola izstrādes stratēģija

    Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Jo tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu, u.c. Bieži vien pārdošanas apjomi nepalielinās tikai tāpēc, ka brends ir pārāk vāji attīstīts. Tātad, pats svarīgākais ir saprast, kā pareizi un veiksmīgi izstrādāt brenda veidošanas stratēģiju: 1. Tēlu nozīme […]

    Lasīt tālāk

  • scale-3-1327704

    Posted in:

    Sabiedriskās attiecības un ētika

    Katrai profesijai ir morāls mērķis. Sabiedriskajām attiecībām tas ir – sociālā harmonija. Savā darbā PR profesionāļi nodarbojas ar savstarpējas sapratnes un mierīgas līdzāspastāvēšanas veicināšanu starp indivīdiem un institūcijām. Augstākajā līmenī SA konsultē klientu organizācijas iesaistot sabiedrību lēmumu pieņemšanā un pārliecinoties, ka organizācijas darbības ir ne tikai organizācijas, bet arī to sabiedrības locekļu, ko organizācijas darbības […]

    Lasīt tālāk

  • dressed-up-1416782

    Posted in:

    Kādam jābūt ideālam PR speciālistam

    PR (sabiedrisko attiecību) speciālists ir žurnālista pirmais ienaidnieks. Šo pamatnostādni pieredzējušie redaktori uzreiz iekaļ to studentu galvās, kuri izvēlējušies par savu profesiju politisko un biznesa žurnālistiku. Skan diezgan ironiski, ņemot vērā, ka sākotnēji jēdziens „public relations” bija domāts kā kalpošana sabiedrībai. Pieejot nopietnāk PR-tehnoloģiju jēdzienam, kļūst skaidrs, ka tā ir ne tikai „svītraino lietiņu” primitīvā […]

    Lasīt tālāk

  • mussolini-1425597

    Posted in:

    Kāpēc zīmoliem ir vajadzīgs jauna veida līderis?

    Arvien vairāk zīmolu meklē sociālo mediju sludinātājus. Uzņēmums ‘’Ford’’ atzīst, ka sociālo mediju ziņā ir iesācējs. Pirmos soļus šajā jomā tas spēra, īstenojot savu ‘’Bold moves’’ kampaņu 2006. gadā, kura tika atzinīgi novērtēta, kā arī nolīgstot sociālo mediju konsultāciju uzņēmumu, lai veidotu blogiem draudzīgus paziņojumus presei. Taču lielā mērā ‘’Ford’’ tomēr ir stāvējis maliņā, neizmantojot […]

    Lasīt tālāk